سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونگی بسته بندی ایده ال برای اسباب کشی

اسباب‌کشی و جابجایی اثاث منزل از رویدادهایی در زندگی است که احتمال اینکه در سال یک‌ یا دو بار برای هر خانواده مستجری پیش بیاید زیاد است و این اتفاق می‌تواند بسیار آزار دهنده باشد. ولی اگر بتوانید شروع به برنامه‌ریزی و مدیریت برای آن نمایید، از این فرآیند نه‌ تنها صدمه ندیده بلکه برای منتقل شدن به مکانی جدید احساس لذت خواهید کرد.

اگر شما در حال نقل مکان یا اثاث ‌کشی در یک‌ فاصله کم هستید، احتمال دارد ساده تر قادر به رزرو و انتخاب وسیله جابجایی مناسب باشید. هرچند باید اطمینان حاصل کنید که به ‌اندازه کافی کامیون یا وسیله اسباب کشی برای حجم اثاث خود در نظر گرفته‌اید. انتخاب وسیله باربری ایده آل برای حجم زیاد از اثاث یا وسایل حساس و در معرض خطر با در نظر گرفتن جابجایی‌های مسافت‌های زیاد کار بسیار سخت خواهد بود که نیاز به دقت و تجربه بالا دارد. در این مواقع کمک گرفتن از افراد وارد و متخصص درباره این موضوع  یکی از اساسی ترین نیاز ها می باشد.

انتخاب جنس و تعداد و اندازه بسته و کارتن‌ها برای اثاث‌کشی مانند انتخاب نوع وسیله حمل و نقل نقش بسیار مهمی دارد. نوع و تعداد کارتن ها می بایست بر اساس سایز وسایل در جابه‌جایی، جنس، آسیب‌پذیری، مسافت و نوع مسیر جابه‌جایی و مواردی ازاین قبیل انتخاب شود. علاوه بر این روش بسته‌ بندی کردن اثاث در اسباب کشی و همچنین باز کردن دوباره آنها نقشی مهم ایفا می‌کند. فراموش نکنید که باید از برچسب‌های اطمینان و اتیکت‌های گوناگون برای بسته‌بندی کردن اسباب ها استفاده گردد.

از دیگر نکات مهم در حمل و نقل، چیدمان درست و تخصصی اسباب ها و کارتن های مختلف برحسب اندازه، نوع و مسافت حمل و نقل درون وسیله نقلیه می‌باشد. برای ‌مثال وسایل چوبی مثل مبلمان بهتر است در کنار وسایل نوک‌ تیز قرار داده نشوند تا خراب نشوند یا در میان وسایل از ضربه گیرهای مخصوص اثاث کشی استفاده  کرد.

بطور کلی با رعایت موارد فوق می توانید تا حد زیادی از آسیب به لوازم منزل یا اداره و شرکت خود هنگام جابجایی بکاهید. با استفاده از خدمات مشاوره ای و همچنین خدمات بسته بندی، حمل و حتی چیدن اثاث منزل شرکت های باربری معتبری مانند تیک بار با خیالی آسوده و با کمترین خستگی و اضطراب فرآیند تعویض منزل یا محل کار خود را به سرانجام رسانده و از نقل مکان به محل جدید بشترین لذت را خواهید برد.

اتوبار بهار با سابقه طولانی درهمه مناطق تهران از جمله :باربری تهرانپارس،باربری نارمک، باربری پاسداران ،باربری شمیرانات ، آماده ارائه خدمات خود به شما عزیزان می باشد . لازم به ذکر است که معمولا در باربری یک سری نکات اصولی و باید و نبایدهایی را مورد توجه قرار دهید تا در اسرع وقت و به بهترین وجه ممکن بتوانید از عهده این کار برآیید. می دانید که اسباب کشی و حمل بار کار چندان بی دردسر و آسانی نیست. اتوبار بهار در نقاط مختلف تهران از جنوب تا شمال وغرب وشرق ، از جمله  باربری تهرانپارس،باربری نارمک، باربری پاسداران ،باربری شمیرانات ، آماده خدمتگذاری و ارائه خدمات خود به شما عزیزان می باشد